torsdag 11 december 2008

Angående bankärendet

Hejsan alla trevliga i föreningen, tänkte att jag för en gångs skull skulle utnyttja vår blogg för att nå ut till gruppen med ett litet meddelande.

I dag efter skoltid kommer jag och Jimmy bege oss till bankkontortet i hopp om att lyckas starta vårt föreningskonto. Jag vet att vi borde ha gjort detta för en tid sedan men det har glidit ur vårt minne och jag hoppas att ni kan ha översikt med det.
Själv hoppas jag att allt går vägen med kontot så att vi inom en snar framtid kan börja söka bidrag från SVEROK , samtidigt som vi kan räknas som en fult godkänd förening.
Detta var då allt jag ville meddela och jag antar att vi syns på mötet ikväll. Tills dess önskar jag er alla en god forstättning på dagen.


Med vänliga hälsningar Sven-Göran A2

1 kommentar:

  1. Jag tänkte bara lägga upp en kommentar som jag hoppas blir läst av alla som inte var på mötet och den handlar om hur det gick på banken.

    Som sagt så var det lite saker som inte riktigt stämde överens med bankens krav då det kom till protokollet och det jag och Jimmy ska överblicka är bland annat stadgarna, namnskrifterna och sist men inte minst förtydliga vilka som har bär rätten att utnyttja kontot (Vill säga hantera det).

    Detta ska nog ordna sig inom en snar framtid och snart så är vi nog bereda att beträda bankkontoret igen.

    SvaraRadera