måndag 15 december 2008

Forum?

Hallå!

Det börjar bli fart här på bloggen med inläggen, vilket är riktigt, riktigt roligt att se.
Dock vet jag inte om det här med kommentarer är det bästa sättet att talas vid med varandra?
Vad tycker ni?
Om det finns intresse, så kan jag lägga upp ett forum där alla föreningens medlemmar kan gå med och så kan vi skriva ordentliga inlägg till varandra, under regelrätta trådnamn osv.
Jag tror det skulle underlätta en hel del, plus att då offentliggörs inte heller allt det vi säger till varandra. Nåväl, svara på kommentar och rösta för eller emot så skall vi se vad vi kan göra.

MVH
Adde

4 kommentarer:

  1. Hej, jag tänkte bara lägga en röst för att skaffa ett froum.

    Vänliga hälsningar Svenne

    SvaraRadera
  2. Det vore ju nice. För jag var tvungen att komma på nått sätt för just min inlägg eftersom vi inte har en forum. Men om vi får den så går det ju awsome!

    SvaraRadera
  3. Okej. Jag skall se till att ordna ett direkt, så får vi se hur det rullar på då.

    SvaraRadera
  4. Bloggen är uppe: http://rpgsii.phpbb2.se
    Gör ett ordentligt inlägg senare. Nu måste jag dock ta hand om tvätten.

    SvaraRadera